دانلود+اخبار جدیدترین های دنیا

Samsung Galaxy Tab 2 تجربه‌ای تازه در دنیای مولتی‌مدیائی

شرکت سامسونگ به تازگی با معرفی نخستین تبلت خود در سال ۲۰۱۲ موسوم به(7.0)Galaxy Tab 2 انتخاب‌های تازه‌ای را پیش روی کاربران این کلاس قرار داده است. مهمترین ویژگی (7.0)Galaxy Tab 2 وزن کم و قابلیت پرتابل آن است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای کاربران با جابجائی بالا بدل می‌کند.

به گزارش ایتنا (7.0)Galaxy Tab 2 در دو ورژن مختلف Wi-Fiو3G ارائه می‌شود و از ماه مارچ ابتدا به کشور انگلستان و سپس به تمامی دیگر نقاط جهان ارائه می‌شود.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید .

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ارزان‌ترين لپ‌تاپ با ويندوز 7
 

گزارش تصویری // محصول ايسوس؛ ارزان‌ترين لپ‌تاپ ويندوز 7



لپ‌تاپ ايسوس مدل Eee PC 1025C Flare داراي باتري با عمر حيرت‌انگيز است و با داشتن قيمتي معادل ۲۹۹.۹۹ دلار به احتمال زياد ارزان‌ترين لپ‌تاپ ويندوز هفتي است.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا ، ايسوس ، نت‌بوك‌ها را به عرصه جهاني وارد كرد ، اما به نظر مي‌رسد كه اين شركت با لپ‌تاپ جديد خود در نظر دارد كه نت‌بوك‌ها را از ميان بردارد .

 

برای مشاهده عکس های بیشتر کلیک کنید .

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بررسی Radeon HD 7970

 

               

در دسامبر سال گذشته AMD چیپ‌هاي جدید Radeon HD 7970 که با کد «جزيره جنوبی» توسعه یافته بودند را معرفی کرد. بزرگترین پیشرفت‌های این چیپ‌ها مربوط به طراحی جدید هسته‌هاي گرافیکی و رابط حافظه که حالا دارای پهنای باند 384 بیتی است و همچنین پیشرفت در فناوري ساخت چیپ‌ها از 40 نانومتری به 28 نانومتری می‌باشد. کار زیادی روی این چیپ‌ها انجام شده، به خصوص وقتی بدانیم روی این چیپ‌ها 4,31 میلیارد ترانزیستور وجود دارد به پیچیدگی‌هاي فراوان آن پی می‌بریم. با معماری جدید، AMD  نه تنها عملکرد را بهتر کرده بلکه فیلتر آنتی‌استروپیک را بهبود بخشیده و نمونه‌ای فوق‌العاده از anti aliasing برایDirectX10  و همچنین DirectX11 را اضافه کرده است، که به بهبود کیفیت نمایش در بازی‌ها و برنامه‌هاي سه‌بعدی کمک می‌کند. همچنین AMD مصرف برق را زمانی که کارت غیر‌فعال است بهبود داده. ویژگی ZeroCore زمانی که صفحه نمایش خاموش شده تقریباً به طور کامل GPU را غیر فعال می‌کند. Radeon HD 7950 بر پایه یک GPU مشابه با HD 7970 است. دارای 4,31 میلیارد ترانزیستور می‌باشد و با فناوري ساخت 28 نانومتری تولید می‌شود. تفاوت خیلی زود پیدا می‌شود.  HD 7950 دارای 28 CU است در حالی که HD 7970، 32 CU  دارد.  با توجه به مدل مرجع HD 7950 کلاک اسپید GPU روی 800Mhz و حافظه دستگاه روی 2500 Mhz (5000 Mhz مؤثر) تنظیم شده است. در مجموع 3072 مگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 روی کارت وجود دارد که اطلاعات را با پهنای باند 384 بیتی انتقال می‌دهد. فناوري ساخت 28 نانومتری باعث شده که مصرف برق کارت در حدود 200 وات باشد. البته این کارت‌ها ویژگی‌هاي بیشتری دارند! پشتیبانی از PCI Express 3.0، DirectX11، UVD 3.0و VCE از ویژگی‌هاي دیگر این کارت‌ها است. آزمايش‌هاي 3DMark 11به GPU دستگاه امتیاز مناسب 6800 را اختصاص دادند و در آزمايش‌هاي 3DMark Vantage هم امتیاز عالی 30825 به این کارت تعلق گرفت. برای انجام آزمايش‌هاي اورکلاک از برنامه Asus GPU Tweak استفاده می‌کنیم که داخل سی‌دی دستگاه موجود است. این ابزار به شما امکان می‌دهد که ولتاژ هسته و فرکانس حافظه و GPU را تغییر بدهید. ولتاژ استاندارد GPU روی 1,087 قرار دارد و شما می‌توانید این مقدار را تا 1,170 ولت افزایش دهید. برای انجام آزمايش‌هاي اورکلاک ما از بالاترین ولتاژ استفاده کردیم و در این حالت فرکانس GPU را تا 1080 مگاهرتز و حافظه را تا 6300 مگاهرتز افزایش دادیم.

 

نتیجه‌گیری:


HD 7950 DirectCU II یک نمونه قدرتمند از HD 7950 است که گونه ی تاپ آن با حدود صد مگاهرتز اورکلاک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند با کارت‌هاي با تراشهGTX 580 شرکت Nvidia مقایسه شود. محصول AMD در آزمايش‌ها نتایج بهتری کسب می‌کند و GTX 580 هم در بازی‌ها عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در مجموع HD 7950 عملکردی بین GTX 570 و GTX 580 دارد. البته باید منتظر نسل جدید GPU‌هاي Nvidia باشیم در زمینه اورکلاک هم این کارت فوق‌العاده است و می‌توان با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی ایسوس به راحتی فرکانس آن را افزایش داد. خنک‌کننده DirectCU II ایسوس هم فوق‌العاده مؤثر و بی‌صدا است و در حالت لود کامل GPU هم دمای کارت بالاتر از 63 درجه نمی‌رسد! در مجموع این کارت یکی از سریع‌ترین و عالی‌ترین گزینه‌هاي موجود است. که تنها نقطه ضعف آن اندازه بیش از حد بزرگش و قیمت بالای آن است.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکست رکورد سرعت اینترنت دنیا: 512 گیگابیت بر ثانیه
 
 
 
 

مثل اینکه رقابت بر سر ارائه خطوط پر سرعت اینترنت تبدیل به عطش سیری ناپذیری برای شرکت های مختلف شده است و به طور کلی معنای اینترنت پر سرعت به شکلی که ما می شناسیم، در حال رنگ باختن است. پس از ارائه خطوط یک گیگابیتی به کاربران خانگی در آمریکا توسط شرکت EBP و همچنین آزمون انجام گرفته در انستیتو تکنولوژی کالیفرنیا و ثبت رکورد ۱۸۶ گیگابایت بر ثانیه ای برای اینترنت، حالا نوبت به شرکت آلمانی دویچه تلکام رسیده که با پروژه OSIRIS رکورد جدیدی در سرعت انتقال اطلاعات را بر جای بگذارد.

تیم تحقیقاتی این شرکت موفق شده که با انتقال اطلاعات در فیبرنوری میان برلین و هانوفر، سرعت 512 گیگابیت بر ثانیه را به نام خودشان ثبت کنند. باید توجه داشت که برای این آزمایش تنها از یک کانال طول موج فیبر نوری مورد نظر استفاده شده است! و با توجه به تعدد کانال های هر فیبر نوری، خروجی مجموع یک فیبر می تواند عدد سرسام آوری باشد.

نکته جالب ماجرا، انجام آزمایش در شرایط نزدیک به دنیای واقعی (خارج از محیط آزمایشگاهی کنترل شده) و در فاصله ۷۳۴ کیلومتری رفت و برگشت برلین-هانوفر-برلین است. به گمانم حتی نمی توانید تصور کنید که چنین سرعتی چه کاربردی خواهد داشت! کل آرشیو موسیقی شما چقدر حجم دارد؟

اما به نظر می رسد که هنوز زمان زیادی لازم است تا این تکنولوژی به کمک اپراتورها و خدمات دهندگان آمده و تقاضای روز افزون کاربران شان به پهنای باند را پاسخگو باشد. البته خبر خوب این است که برای دست یابی به این نسل جدید تکنولوژی و سرعت اینترنت، لازم نیست تغییر خاصی در خطوط فیبر نوری ایجاد شود و تنها احتیاج به ابزارهای جدید و ویژه ای در ترمینال های کاری خواهیم داشت.

فکر می کنید چنین فناوری چند سال نوری تا تجاری شدن و راه یابی به خانه کاربران فاصله داشته باشد؟!



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نخستین تصاویر از عملکرد دوربین ۴۱ مگاپیکسلی Nokia 808
 
 
 
 

امروز نوکیا با معرفی تلفن 808 Pureview و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی اش شگفتی بزرگی را در نمایشگاه به وجود آورد. نوکیا در مورد دوربین این تلفن می گوید که با فناوری به نام pixel-oversampling در نهایت تصویری در اندازه های یک عکس ۵ مگاپیکسلی اما با کیفیتی عالی در اختیار شما قرار می دهد.

اما در نهایت می خواهیم بدانیم که این دوربین در عمل و در شرایط مختلف چگونه عمل می کند؟ حالا اولین تصاویر که با دوربین Nokia 808 PureView گرفته شده در اختیار شما است. در ادامه مطلب می توانید ببینید که دوربین ۴۱ مگاپیکسلی این تلفن چگونه عمل می کند…



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تعداد کاربران اینترنت به ۲.۱ میلیارد نفر رسید
 
 
 
 

بر اساس گزارش سایت Pingdome تعداد کاربران فعال اینترنت در جهان به بیش از ۲.۱ میلیارد نفر رسیده است. کافی است این عدد را با تعداد ۳۶۰ میلیونی کاربران اینترنت در سال ۲۰۰۰ مقایسه کنید تا متوجه شوید طی یک دهه گذشته اینترنت و فضای سایبر چه رشدی داشته است.

 

بر اساس این آمار، قاره آسیا با داشتن ۹۲۲ میلیون کاربر ۴۴ درصد را از آن خود کرده و بعد از آن اروپا با ۴۷۶ میلیون کاربر اینترنت در مقام دوم قرار دارد.

اگر بخواهیم در مورد کشورها صحبت کنیم، چین با داشتن ۴۸۵ میلیون کاربر اینترنت در رتبه نخست جهان قرار دارد.

بر اساس این آمار تا پایان سال ۲۰۱۱ بیش از ۳.۱ میلیارد اکانت ایمیل در دنیا وجود داشته و سرویس هات میل با ۳۶۰ میلیون کاربر مشهور ترین آنها بوده است. نرم افزار Outlook مایکروسافت نیز پراستفاده ترین نرم افزار برای چک کردن ایمیل ها به شمار می رفته است. فراموش نکنید که سال ۲۰۱۱ تولد ۴۰ سالگی اولین ایمیل ارسالی نیز بود.

در پایان سال ۲۰۱۱ فیسبوک بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر داشت و ۲۰۰ میلیون نفر آنها در یک سال اخیر عضو آن شده بودند. توییتر از مرز ۲۲۵ میلیون کاربر گذشت و تعداد کاربران تلفن همراه از ۵.۹ میلیارد نفر در این دنیای ۷ میلیاردی عبور کرد.



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایان کار آنفلوآنزا؟ یک واکسن برای همه انواع

ایان کار آنفلوآنزا؟ یک واکسن برای همه انواع

 

 

 

 

تگزاسی ها معمولا به تمام کردن کار علاقه دارند، حالا دانشمندان تگزاسی واکسنی را معرفی کرده اند که می تواند ما را بر علیه تمام انواع آنفلوانزاها (و نه فقط یک یا چند گونه) ایمن کند. این واکسن جدید برخلاف واکسنهای رایج فعلی، حتی در صورت جهش ویروس هم می تواند ایمنی بدن بر علیه آنفلوانزا را حفظ کند.

بزرگترین مشکل واکسنهای آنفلوانزای فعلی این است که هر سال باید پزشکان جمع شوند و حدس بزنند که چه گونه هایی ممکن در این سال شایع شوند و بعد با استفاده از ویروس ضعیف شده آن گونه، واکسنی را ساخته و روانه بازار کنند. وقتی این واکسن به کسی تزریق می شود، بدن او می تواند آن ویروس را در شرایط سالمی شناسایی کند تا در صورت مواجهه با حمله واقعی ویروس در برابر آن واکنش به موقع نشان دهد. اما مساله اینجاست که اگر فردی به گونه ای غیر از آن گونه مبتلا شود یا همان گونه ویروس دچار جهش شود، هرچه واکسن و دستگاه ایمنی رشته بودند، پنبه میشود و شخص به راحتی تسلیم آنفلوانزا می گردد.

اما تیم دکتر بئاتریس فونتورا برای مقابله با آنفلوانزا روش متفاوتی را انتخاب کردند، آنها توانایی ذاتی بدن را برای مقابله با آنفلوانزاها افزایش می دهند. ماجرا از این قرار است که بدن ما پروتئینی دارد به اسم REDD-1 که اگر سطح آن در سلولی بالا باشد، ویروس آنفلوانزا نمی تواند وارد آن سلول شود و اگر سطحش پایین باشد، سلول در برابر آنفلوانزا آسیب پذیر می شود. تکنیک دکتر فونتورا و همکارانش بر تقویت سیستم ایمنی از طریق افزایش مقدار این پروتئین متمرکز است.

تحقیقات این پزشکان نشان داده که واکسن ابداعی آنها می تواند ما را در برابر گونه های مختلفی از آنفلوانزا مقاوم کند، مانند آنفلوانزای اسپانیایی (گونه ای از آنفلوانزای H1N1 که در سال 1918 حدود 50 تا 100 میلیون نفر را در جهان کشته بود) یا آنفلوانزای خوکی (گونه دیگری از همین H1N1 که دو سال پیش توانست حداقل 11 تا 21 درصد مردم جهان را آلوده کند و به دلیل قرابت با نوع اسپانیایی وحشت زیادی در دنیا برانگیزد)

البته باید بدانید که متاسفانه تا عرضه این واکسن تگزاسی به بازار راه درازی در پیش است و این واکسن پیش از تایید حضورش در بازار دارویی باید از فیلترهای مختلف اداره غذا و داروی آمریکا بگذرد. روندی که گاه ممکن است تا دو سال به طول بینجامد. اما به هرحال ابداع این واکسن می تواند نوید بخش دنیایی به دور از استرس آنفلوانزاهای رنگارنگ و تهاجم گاه و بیگاه آنها باشد.


نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معاینه ته چشم با آیفون
 
 
 
 
 
 

معاینه ته چشم در بررسی بسیاری از بیماریها و عوارض آنها بسیار مهم و حیاتی است. این معاینه نه تنها اطلاعاتی در مورد خود چشم ارائه می دهد، بلکه می تواند وضع عروق و حتی افزایش فشار داخل جمجمه را هم آشکار کند.

در حال حاضر معاینه ته چشم توسط افتالموسکوپ انجام می شود که تنها قابل بررسی توسط یک نفر است. اما به تازگی شرکت Intuitive Medical Technologies ابزاری را معرفی کرده است که با اتصال به افتالموسکوپهای استاندارد ولش آلن (از انواع محبوب افتالموسکوپ) تصاویر افتالموسکوپ را روی صفحه آیفون منتقل می کند.

خب حدس زدن بقیه ماجرا زیاد هم سخت نیست؛ در آن واحد به جز یک نفر معاینه کننده سایرین نیز می توانند نتیجه معاینه را ببینند و حتی می توان تصاویر را با دیگران به اشتراک گذاشت، ذخیره یا در پرونده دیجیتال بیمار ثبت کرد. کاربردهای بیشتری از نظر آموزشی و پژوهشی هم می توان برای چنین بانکی از داده های معاینات ته چشم در نظر گرفت که آن را به ابزاری ضروری برای چشم پزشکان و گجتی محبوب برای سایر پزشکان تبدیل می کند.

این نخستین بار نیست که گجتهایی با قابلیت اتصال به آیفون برای مقاصد پزشکی معرفی می شوند. شاید یکی از دلایل استقبال تولید کنندگان این گجتها از آیفون، اندازه ثابت آن در مقایسه با طیف وسیع ابعاد موبایلهای دیگر سیستم های عامل (نظیر اندروید) باشد.


نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سنجش علائم حیاتی و غلظت اکسیژن خون با تلفن هوشمند
 
 
 
 

یک سنسور متصل به کابل و یک اپلیکیشن تنها چیزهایی هستند که برای تبدیل اسمارت فون شما به یک مرکز کنترل علائم حیاتی بدن لازم اند.

ساده، مفید و قابل حمل‪.‬ کافی است یک بند انگشت خود را در انگشتانه «فون اکسیمتر» که دارای سنسور است، قرار دهید تا اطلاعات مربوط به ضربان قلب، تنفس و غلظت اکسیژن خون شما بر روی صفحه موبایلتان نمایش داده شود.

دیگر لازم نیست بگوییم که این اطلاعات می توانند ذخیره و آنالیز شوند یا برای پزشک تان ارسال گردند و... پزشک ها و کسانی که با دستگاه های اکسیمتر فعلی سر و کار دارند به خوبی میدانند که این گجت چقدر در مواقع ضروری کار را راحت می کند.



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیشرتی که در مورد میزان مونوکسید کرین هوا هشدار می دهد
 
 
 
 
 

وقتی کسی در فضای بسته ای سیگار می کشد، سایر حاضرین غیر سیگاری ممکن است سرفه های غلو شده و معنی داری بکنند یا دستشان را به حالت بادبزن در هوا تکان دهند تا ناراحتی خود را از دود سیگار بیان کنند. ‏

اما دیگر به لطف این تی شرت جدید که "علائم هشدار دهنده" نام گرفته، نیازی به این کارها نیست. اگر میزان مونوکسید کربن در هوا بالا برود، روی تصویر صورتی رنگ قلب یا ریه دوخته شده سیاهرگهای آبی رنگی ظاهر میشوند که نشان دهنده میزان خطرناک گاز مونوکسید کربن در هوای اطراف است. ‏

البته متوجه کردن افراد سیگاری به صدمه ای که دیگران می زنند، تنها کار این تی شرت نیست، مبتلایان به بیماریهای تنفسی در شهرهای شلوغ می توانند این تی شرت را بپوشند تا در صورت آلودگی هوا، متوجه شده و اقدام لازم را انجام دهند. همچنین در مکانهای بسته که سیستم گرمایشی دارند، می توان برای اطمینان از سلامت هوا، از این تی شرت ها استفاده کرد. از آنجایی که گاز مونوکسید کربن بسیار سمی اما در عین حال بی بو و بی رنگ است، داشتن چنین تی شرتی برای بسیاری از افراد می تواند نجات بخش باشد. ‏



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حفاظت اطلاعات کول دیسک با رمزعبور
 
 
 
 
 

آنچه که در تصوير می بينيد یک فلش مموری بسيار امن برای حفاظت اطلاعات محرمانه شما است. اگرچه ظاهری شبيه به يک ریموت قفل مرکزی درب گاراژ یا کنترل تلویزیون مینیاتوری دارد. Arocprn Aegis می تواند حفاظت امنيت ۱۶ گيگابايت از اطلاعات شما را به کمک رمزعبور به عهده بگيرد.

 


جداره خارجی این محصول از جنس آلومینویم ضد آب و ضد ضربه بوده و با پورت USB 2.0 کار می کند. برد الکترونيکی آن به بهترین شکل ممکن در این جداره جاسازی و حفاظت می شود و امکان دسترسی به آن به این راحتی وجود ندارد. تنها کافی است که به خودتان زحمت دهيد و يک رمزعبور 7 تا 15 رقمی از اعداد را تعيين کرده و به خاطر بسپارید.

 


این کول دیسک با ویندوز، مک و لينوکس سازگار است و بدون نیاز به نصب هيچ نوع درايوری قابل استفاده است. جالب آنجا است که شما می توانيد اطلاعات موجود بر روی این کول دیسک را در سطوح مختلف برای مدیر و کاربران عادی متعددی طبقه بندی کرده و برای دسترسی هر يک رمزعبور مجزا تعریف کنيد.

 


با يک دکمه هم می توانيد کلیه رمز های عبور و سطوح دسترسی را ريست کرده و برای ايجاد پروفایل های جدید اقدام کنيد. قیمت اين کول ديسک با حجم 16 گيگا بایت ۱۲۵ دلار است. در ضمن اين محصول در حجم های 4 و 8 گيگابايت نیز موجود است و می تواند برای کاربرانی که چندان تمايل به استفاده از کول دیسک های اثر انگشتی ندارند و امنيت اطلاعات نيز برایشان اهميت دارد، وسيله مناسبی باشد


نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نفس نکشید تا این ربات شما را پیدا نکند
 
 
 
 

 

این ربات ظاهر چندان جالبی ندارد اما در عوض قابلیت مفیدی دارد. نام اش  Cougar20-H است و تخصص اش پیدا کردن آدمیزاد است. در واقع ساخته شده که حضور موجودات زنده و به خصوص انسان را در یک مکان تشخیص دهد. دقت اش در این کار آنقدر زیاد است که می تواند حضور انسان را از پشت دیوارهای بتونی هم تشخیص دهد. یک لپ تاپ هم از راه دور کار کنترل حرکات ربات را انجام میدهد.


احتمالا فیلم RoboCop را به یاد دارید که پلیس آهنین می توانست مکان تروریست ها و گروگان ها را از پشت دیوار تشخیص دهد. حالا این ربات هم قرار است همین امکان را در اختیار برخی تیم های ویژه پلیس و البته آتش نشان ها قرار دهد تا در حوادث بتوانند به سرعت مصدومان را پیدا کنند. بنابراین هم یک وسیله امنیتی و هم یک ربات ناجی محسوب میشود.  


این ربات کارش را با استفاده از امواج رادیویی در فرکانس های خاصی انجام میدهد که بر روی فاکتورهای بیومتریک تمرکز دارند. برای مثال در صورتی که موجود زنده ای نفس بکشد این دستگاه حضورش را تشخیص میدهد حتی اگر هیچ حرکتی هم نکند. هدف این است که نیروهای نظامی با داشتن این دستگاه های سبک بدون وارد شدن به یک ساختمان و ریسک جانی بتوانند از حضور افراد در یک مکان مطلع شوند. 



نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانلود فلش پلیر 2012
 

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player

 

اگر در وب گشت و گذاری كرده باشید حتما به سایتهائی برخورد كرده اید كه برای دیدن آن سایت شما احتیاج به نصب كردن Macromedia Flash Player را دارید تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و

نرم افزار

بزرگ Flash كمپانی ماكرومدیا از جمله فرمتها و

نرم افزارهای

زیبای و دوست داشتنی دنیای كامپیوتر می باشند كه در كمتر وب سایتی شما اثری از این فرمتهای كم حجم و توانا نمی توانید بیابید.كمپانی بزرگ ماكرومدیا چند وقتی است كه تمامی امتیازات خود را به كمپانی بزرگ و آشنای Adobe واگذر كرده است تا من بعد دیگر نرم افزار Flash را از نسخه های بعد با نام

Adobe Flash Player

بشناسید. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.



برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player Final:

- ActionScript 3.0 : نسخه ی 3.0 از اكشن اسكریپت

 

- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید

 

- Increased performance : افزایش كارایی و بازده نرم افزار

 

- Enhanced security : افزایش میزان امنیت

 

- Display API : نمایش توابع API

 

- File upload/download : آپلود و دانلود فایلها

 

- Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه

 

- External API : توابع API خروجی

 

- Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام

 

- نصب راحت تر و فراگیر تر

 

- پشتیبانی Input Method Editor یا IME

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

- و ...


 قیمت: رایگان

دانلود نرم افزار مخصوص كلیه ویندوزها - 3.04 مگابایت

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com


نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمایشگاه ماشين ژنو
 

نمایشگاه ماشين ژنو

"Ssangyong xiv-2" در نمایشگاه ماشين ژنو به نمایش گذاشته شد.

 

نمایشگاه جنوا از 11 مارس آغاز شده و تا سیزدهم همین ماه نیز ادامه دارد. علاقه مندان به اتومبیل می توانند مدل های مختلف نمایش داده شده در این نمایشگاه را در این گزارش و قسمت های بعدی آن مشاهده کنند.

 

 

 

 




ادامه مطلب ...

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ویندوز 7 روی یک تلفن همراه، با ITG xpPhone 2 آشنا شوید
 
 
 
 
 

ممکن است افرادی پیدا بشوند که دلشان بخواد کل سیستم عامل ویندوز 7 را روی تلفن شان داشته باشند. راه حل برای این افراد استفاده از xpPhone 2 است که توسط شرکت ITG وارد بازار می شود.

این شرکت چینی معتقد است ویندوز 7 با وجود اینکه برای تلفن های هوشمند طراحی نشده اما کارایی های زیادی دارد و بنابراین مشتریان زیادی به سراغ محصولش می آیند.

اینجا یک تلفن با ضخامت 17.5 میلیمتر داریم که نمایشگری 4.3 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل دارد که توسط شرکت شارپ تولید شده است و از مولتی تاچ هم پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب ...

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , new20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM