دانلود+اخبار جدیدترین های دنیا

تفاوتهای ریز آقایان و خانمهای ایرونی !(خیلی جالبه حتما بخونید)
سبیل: بعضی از مردان مانند هركول پوآرو با سیبیل خوش تیپ میشوند. هیچ زنی وجود ندارد كه با سبیل زیبا بنظر برسد.

اسامی مستعار: اگر سارا، نازنین، عسل و رویا با هم بیرون بروند، همدیگر را سارا، نازنین، عسل و رویا صدا خواهند زند. اگر بابك، سامان، آرش و مهرداد با هم بیرون بروند، همدیگر را گودزیلا، بادام زمینی، تانكر و لاك پشت صدا خواهند زد.

پرداخت صورتحساب :
وقتی صورتحساب را می آورند، با اینكه كلا 15هزار تومان شده، بابك، سامان، آرش و مهرداد هر كدام 10 هزار تومان روی میز میگذارند. وقتی دختران صورتحساب را دریافت میكنند، ماشین حسابهای جیبی خود را بیرون می آورند.

پول: یك مرد 2000 هزار تومان برای یك جنس 1000 تومانی مورد نیازش می پردازد. یك زن 1000 تومان برای یك جنس 2000 تومانی كه نیازی به آن ندارد می پردازد.

بگو مگوها: حرف آخر را در جر و بحث ها زنان میزنند. هر چیزی كه یك مرد بعد از آن بگوید، شروع یك بگو مگوی دیگر خواهد بود

آینده: یـك زن تا زمانیكه ازدواج نكرده نگران آینده است. یك مرد تا زمانیكه ازدواج نـكرده هرگز نگران آینده نخواهد بود.

موفقیت: یــك مرد موفق كسی است كه بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج میكند درآمد داشته باشد. یك زن موفق كسی است كه بتواند چنین مردی را پیدا كند.

ازدواج: یك زن به امید اینكه شوهرش تغییر كند با او ازدواج میكند، ولی تغییر نمیكند. یك مــرد به این امید با همسرش ازدواج میكند كه تغییر نكند، ولی تغییر میكند.

بلوغ: زنان بسیار سریعتر از مردان بالغ میشوند. اغلب دختران 17 ساله میتوانند مانند یك انسان بالغ رفتار كنند. اغلب پسران 17 ساله هنوز در عالم كودكانه بسر برده و رفتارهای ناپخته دارند. به همین دلیل است كه اكثر دوستی های دوران دبیرستان به ندرت سرانجام پیدا میكنند.

قهوه تلخ: فرض كنید چند زن و مرد در اتاقی نشته اند و ناگهان سریال قهوه تلخ شروع به پخش می شود. مردها فورا هیجان زده شده و شروع به خنده و همهمه میكنند، و حتی ممكن است ادای جهانگیر شاه دو لو را نیز درآورند. زنان چشمانشان را برگردانده و با گله و شكایت منتظر تمام شدنش میشوند.

دست خط: مردها زیاد به دكوراسیون دست خطشان اهمیت نمیدهند. آنها از روش "خرچنگ غورباقه" استفاده میكنند. زنان از قلم های خوشبو و رنگارنگ استفاده كرده و به "ی" ها و "ن" ها قوس زیبایی میدهند. خواندن متنی كه توسط یك زن نوشته شده، رنجی شاهانه است. حتی وقتی می خواهد تركتان كند، در انتهای یادداشت یك شكلك در انتها آن میكشد.

حمام: یك مرد حداكثر 6 قلم جنس در حمام خود دارد - مسواك، خمیر دندان، خمیر اصلاح، خود تراش، یك قالب صابون و یك حوله. در حمام متعلق به یك زن معمولی بطور متوسط 437 قلم جنس وجود دارد. یك مرد قادر نخواهد بود اغلب این اقلام را شناسایی كند.

خواروبار: یك زن لیستی از جنسهای مورد نیازش را تهیه نموده و برای خریدن آنها به فروشگاه میرود. یك مرد آنقدر صبر میكند تا محتویات یخچال ته بكشد و سیب زمینی ها جوانه بزنند. آنگاه بسراغ خرید میرود. او هر چیزی را كه خوب بنظر برسر می خرد.

بیرون رفتن: وقتی مردی میگوید كه برای بیرون رفتن حاضر است، یعنی برای بیرون رفتن حاضر است. وقتی زنی میگوید كه برای بیرون رفتن حاضر است، یعنی 4 ساعت بعد وقتی آرایشش تمام شد، آماده خواهد بود.

گربه: زنان عاشق گربه هستند. مردان میگویند گربه ها را دوست دارند، اما در نبود زنان با لگد آنها را به بیرون پرتاب میكنند.

آینه:
مردها خودبین و مغرور هستند، آنها خودشان را در آینه چك میكنند. زنان بامزه اند، آنها تصویر خود را در هر سطح صیقلی بازدید میكنند -- آینه، قاشق، پنجره های فروشگاه، برشته كننده ها، سر طاس آقای زلفیان...

تلفن: مردان تلفن را به عنوان یك وسیله ارتباطی برای ارسال پیامهای كوتاه و ضروری به دیگران در نظر میگیرند. یك زن و دوستش می توانند به مدت دو هفته با هم باشند و بعد از جدا شدن و رسیدن به خانه، تلفن را برداشته و به مدت سه ساعت دیگر با هم شروع به صحبت كنند.

آدرس یابی: وقتی یك زن در حال رانندگی احساس میكند كه راه را گم كرده، كنار یك فروشگاه توقف كرده و از كسی كه وارد است آدرس صحیح را میپرسد. مردان این را به نشانه ضعف میدانند. آنها هرگز برای پرسیدن آدرس نمی ایستند و به مدت دو ساعت به دور خودشان میچرخند و چیزهایی شبیه این میگویند: "فكر كنم یه راه بهتر پیدا كردم،" و "میدونم كه باید همین نزدیكی باشه، اون مغازه طلا فروشی رو میشناسم."

پذیرش اشتباه: زنان بعضی اوقات قبول میكنند كه اشتباه كردند. آخرین مردی كه اشتباهش را پذیرفته 25 قرن پیش از دنیا رفته است.

فرزند: یك زن همه چیز را در مورد فرزندش می داند: قرارهای دكتر، مسابقات فوتبال، دوستان نزدیك و صمیمی، قرارهای رمانتیك، غذاهای مورد علاقه، اسرار، آرزوها و رویاها. یك مرد بطور سربسته و مبهم فقط میداند برخی افراد كم سن و سال هم در خانه زندگی میكنند.

لباس شیك پوشیدن: یك زن برای رفتن به خرید، آب دادن به گلهای باغچه، بیرون گذاشتن سطل زباله و گرفتن بسته پستی لباس شیك می پوشد. یك مرد فقط هنگام رفتن به عروسی و یا مراسم ترحیم لباس رسمی برتن میكند.

شستن لباسها:
زنان هر چند روز یك بار لباسهایشان را میشویند. مردها تك تك لباس های موجود در كمد، حتی روپوش و اونیفرم جراحی هشت سال پیش خود را می پوشند و هنگامیكه لباس تمیزی باقی نماند، یك لباس كثیف بر تن نموده و كوه ایجاد شده از لباسهای چرك خود را با آژانس به خشك شویی منتقل میكنند.

عروسی: هنگام یاد كردن از عروسی ها، زنان در مورد "مراسم جشن" صحبت میكنند، مردان درباره "میهمانی های دوران مجردی."

اسباب بازی: دختران كوچك عاشق عروسك بازی هستند و وقتی به سن 11 یا 12 سالگی میرسند علاقه شان را از دست میدهند. مردان هیچگاه از فكر اسباب بازی رها نمیشوند. با بالا رفتن سن آنها اسباب بازی هایشان نیز گران قیمت تر و پیچیده تر میشوند. نمونه های از اسباب بازیهای مردان: تلویزیون های مینیاتوری و كوچك، تلفنهای اتومبیل، مخلوط كن و آب میوه گیری، اكولایزرهای گرافیكی، آدم آهنی های كنترلی، گیمهای ویدئویی، هر چیزی كه روشن و خاموش شده، سر و صدا كند و حداقل برای كار كردن به شش باتری نیاز داشته باشد.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سال نو مبارک
بهار بهترین بهانه برای آغاز ،

و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است.

سال نو مبارک

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کی زن من میشه؟
دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه و حسابی حال کنید و از خوشحالی سر از پا نشناسید.میخواستم اینجا یه سوالی مطرح کنم.

راستش دیگه از تنهایی خسته شدم و نیاز به یک همدم یا بهتر بگم نیاز به یه شریک زندگی دارم. نمیدونم چطوری باید نیمه گمشده خودمو پیدا کنم.

دوستان عزیز( در اینجا منظورم دختر خانومای محترمه) و کسانی که تمایل به ازدواج دارن پروفایلم رو بخونن و سوالی در این مورد داشتن میتونن بپرسن و اگه پسندیدن به من اطلاع بدن

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سوال در مورد من
کسانی که میخوان از من در مورد ازدواج سوال بپرسن اگه ممکنه یه راهی برای جواب دادن سوالاتشون برام بذارن تا بتونم بهشون جواب بدم آخه من که نمیتونم جواب سوالها رو تو وبلاگ بدم.   مرسی از لطفتون
نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

كاهش گاز گلخانه‌اي CO2 با كمك فناوري‌نانو

استفاده از نانو ذرات در بسته بندی مواد غذایی



به‌زودي از نانو‌ذرات براي ساخت مواد بسته‌بندي اصلاح‌شدة ارزان‌قيمت و زيست‌سازگار، استفاده مي‌شود.

دانشمندان آلماني در دانشگاه Bonn و Leuven کشف کردند که با افزودن صفحات کوچک نانومقياس به پلاستيک‌ها، مي‌توانند نفوذپذيري آنها را نسبت به آب و گاز کنترل کنند؛ استفاده از اين پلاستيک‌ها در بسته بندي مواد غذايي، از فساد ميوه‌ها، سبزيجات و ديگر کالاهاي فاسد‌شدني جلوگيري و زمان ماندگاري آنها را بيشتر را مي‌كند.

علاوه بر اين هزينه نقل و انتقال(جابه‌جايي از کارخانه تا فروشگاه‌ها) نيز کاهش مي‌يابد. افزودن صفحات کوچک نانومقياس به پلاستيک‌ها نفوذناپذيري آنها را در مقابل مايعات و گازها از جمله اکسيژن بهبود مي‌بخشد. اين ويژگي کاربرد پلاستيک‌ها را در مواردي مثل بسته‌بندي مواد غذايي که ارزان و زيست‌سازگار مفيد مي‌سازد.

فناوري‌نانو امکان بسته‌بندي بهبوديافته را نه تنها در صنايع غذايي؛ بلکه در بخش‌هاي ديگر نيز فراهم مي‌‌آورد؛ به عنوان مثال از نانولوله‌هاي کربني در بسته‌بندي اجزاي الکترونيکي استفاده مي‌شود.
 

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مهمترین محصول نانوتکنولوژی

مهمترین محصول نانوتکنولوژی
سال ۲۰۰۴، ۵۰۰ دانشمند آلمانی نامه ای به صدراعظم وقت آلمان، گرهارد شرودر نوشتند که مضمون آن این بود:


چرا اجازه می دهید آنتن های BTS در نزدیکی خانه شهروندان نصب شود در حالی که همه از مضرات آن آگاهی دارند؟ اگر اثرات آنتن ها خطرناک نبودند پس چرا در جاهایی که این آنتن ها نصب می شوند، قیمت خانه هایی که در معرض آن هستند تا ۲۵ درصد کاهش می یابد؟

واقعیت این است که درباره ی مضرات موبایل بسیار نوشته شده است، ولی هشدار ها جدی گرفته نمی شوند و در رفتار عموم نیز تاثیر چندانی نمی گذارد.

مدتی قبل، در رسانه ها از کیف موبایلی نام برده شد که۹۹۹۹/۹۹ درصد از امواج مضر موبایل جلوگیری می کند. اسم این کیف ewall است. از این کیف به عنوان آلمانی بودن نام برده شده بود. هفته ی پیش تصادفا روزنامه ی سال ۸۶ را دیدم که درباره ی مضرات موبایل و پژوهشگری حرفه ای در زمینه ی تشعشعات موبایل به نام علی جاسب نوشته بود. این پژوهشگر در مورد اثبات سرطان زا بودن امواج موبایل و فعالیت هایش در این زمینه گفته بود که سرانجام موفق به تولید کیف موبایلی که اسم آن را ewall به معنای دیوار الکترومغناطیسی گذاشتند، شدند. آقای جاسب توضیح داده بودند که با استفاده از فناوری نانو یک پوشش نانو سیلور (لایه ظریفی از نقره) را به الیاف بافتنی تزریق کرده اند که این نوع پارچه از نفوذ امواج الکترومغناطیسی جلوگیری می کند و به همین دلیل نام آن را ewall گذاشته اند.

ewall را می توانید از داروخانه های بزرگ تهیه کنید.
 

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اکانت ساکس 17 اسفند



سرورهای جدید ساکس

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ساعت جهانی کشورها با PolyClock World Clock v2.4.2 – آندروید

با نصب نرم افزار جالب و کاربردی PolyClock World Clock از ساعت دیگر کشورهای جهان در هر لحظه با خبر شوید. این برنامه مخصوص کسانی است که برنامه های شبکه های خارجی در کشورهای مختلف را دنبال میکنند. با کمک این نرم افزار میتوانید ساعت پخش برنامه های ماهواره ای را با ساعت ایران تنظیم کنید. در این صورت هیچ برنامه ای را از دست نخواهید داد.

دانلود

منبع: فارسی موبایل

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کلید های محصولات کسپرسکی 5 فروردین

یکی از مشکلاتی که نرم افزارهای آنتی ویروس دارند از کار افتادن License و آپدیت نشدن است که این مساله به خاطر استفاده همزمان تعداد زیادی از کاربران از یک کد و یا License فایل است که باعث می شود شرکت سازنده بعد از مدتی آنها را BlackList نماید و عملا امکان آپدیت دیگر وجود نخواهد داشت.به همین خاطر در این بخش آخرین License فایلهای نرم افزار Kaspersky را قرار می دهیم.کافیست آنها را دانلود و نرم افزار را با استفاده از آنها آپدیت نمایید.

در صورت Expire شدن در کامنتها اطلاع دهید تا License جدید قرار دهیم.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دلایل ریزش مو در زنان چیست؟

تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. کم شدن مو در زنان به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد ولی بحث جدی در این رابطه -حداقل در مورد زنان - صورت نگرفته است در بسیاری از موارد دلایل ریزش مو قابل تشخیص و درمان است .

بنابر این اجازه دهید ابتدا بعضی از فاکتورهای رایج که باعث ریزش مو می شود را بیان کنیم.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کم خوني و فقر آهن، مهمترين علت ريزش مو در زنان

عوامل هورموني و ژنتيکي تاثير به سزايي در ريزش مو دارند که مهمترين آنها کم‌خوني ناشي از فقر آهن است.

دکتر زهرا حلاجي، متخصص پوست و مو گفت: ريزش مو به دو صورت سکه‌اي و منتشر ايجاد مي‌شود که نوع اول به دليل ايجاد بيماري‌هاي پوستي و نوع دوم به دليل وجود عوامل مختلفي چون افزايش سن، مصرف دارو، استرس و عوامل هورموني و ژنتيکي است که در آقايان منجر به طاسي مي‌شود.

وي ادامه داد: از سن بلوغ در زنان، موها به علت عوامل ژنتيکي به خصوص در جلوي سر چرب، نازک و کم پشت مي شوند که طبيعي است.

عضو هيات علمي دانشگاه تهران افزود: عواملي همچون کم‌کاري و پرکاري تيروئيد، بيماري تب‌دار شديد، مصرف داروها، عمل جراحي، حاملگي و زايمان از جمله عوامل زمينه ساز ريزش مو مي‌باشند.

دکتر حلاجي در مورد درمان ريزش مو، گفت: درمان ريزش مو تنها با شناخت عامل آن امکانپذير است و در صورت شناسايي عامل و درمان آن مي‌توان از ريزش مو جلوگيري کرد.

حلاجي افزود: سخت‌ترين نوع درمان مربوط به عوامل ارثي و هورموني است که نياز به درمان طولاني مدت حتي تا پايان عمر دارد و ساير عوامل با برطرف شدن علت آن از جمله درمان کم خوني، پرکاري و کم کاري تيروئيد و برطرف کردن استرس قابل درمان است.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رفع سکسکه
سکسکه در اثر انقباض غیر اختیاری دیافراگم صورت می گیرد . اکثر موارد سکسکه سریعا متوقف می شود و معمولا نیازی به درمان ندارد . برای قطع سکسکه , روشهای زیر را بکار ببرید : می توان با پرت کردن حواس بیمار از مشکل فعلی , سکسکه را بر طرف نمود ؛ با حبس کردن تنفس تا جای ممکن می توان موجب بهبود سکسکه شد ؛ با تحریک کردن بینی و ایجاد عطسه می توان سکسکه را بر طرف کرد ؛ یک لیوان را پراز آب کنید و دهان خود را بر روی لبه مقابل لیوان بگذارید وروی لیوان خم شده و سعی در نوشیدن آب نمایید.
نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خواص گلاب

میدونید چرا توی مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه؟ چرا گلاب می‌ریزند روی لباس و بدن عزادارها؟ چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟

 

چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟به خاطر اینکه گلاب غم زدا است. ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس آرامش و آسودگی به آدم میده.


شب اگه فکرای بد توی کله‌ات میاد، اگه هی اینور و اونور میشی نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت، تا صبح مثل یک دسته گل میتونی بخوابی.


نسخه دوم هم پیشنهاد میکنم یک لیوان بردارید و یک چهارم آن را عسل بریزید و دو سوم آب جوش و کمی گلاب. قبل از خواب این شربت را صرف کنید ببینید چه حالی میده واسه خواب.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خوراکی هایی برای افزایش استقامت استخوان

یک محقق طب اسلامی گفت: کشک، انواع کلم، پونه، مرزه، پودر سنجد، چهارمغز، کنجد با پوست به صورت خام، سبزی‌ها، میوه‌ها، روغن زیتون، نور مستقیم آفتاب، خرما و شیره خرما از استخوان‌ها محافظت می‌کند.

سیدعلی ابوالحبیب اظهار داشت: غذاهای مفید برای استخوان‌ها غذاهایی هستند که سرشار از مواد کلسیم و فسفردار باشند.

وی گفت: کشک، انواع کلم، پونه، مرزه، پودر سنجد، چهارمغز، کنجد با پوست به صورت خام، سبزی‌ها، میوه‌ها و روغن زیتون، نور مستقیم آفتاب، خرما و شیره خرما موادی هستند که از استخوان‌ها محافظت می‌کنند.

این محقق طب اسلامی افزود: مصرف غذاهای سرشار از کلسیم و فسفر بهترین خوراکی برای محافظت از استخوان‌هاست و از طرفی نرمش و ورزش روزانه نیز موجب قوی‌تر شدن و استحکام استخوان‌ها می‌شود.

ابوالحبیب بیان داشت: مصرف چای، انواع ترشی‌ها بدون استفاده از مصلح، مصرف بیش از حد سرکه و ماست، مصرف چای و پنیر در وعده صبحانه بدون گردو و استفاده نکردن از نور مستقیم خورشید برای استخوان‌ها مضر است.


وی اضافه کرد: خوردن غذاهایی که برای استخوان ضرر دارد، موجب می‌شود که غدد درون‌ریز وظیفه خود را به خوبی انجام ندهند زیرا چهار غده پاراتیروئید که پشت غده تیروئید در گردن قرار دارند، اگر کار خود را به خوبی انجام ندهند، اسکلت و استخوان‌بندی بدن دچار اشکال شده و موجب بروز بیماری‌های استخوانی می‌شود.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرطان (تومور) کلیه
یکی از ۱۰ بیماری خطرناکی است که بین سنین ۵۰ تا ۷۰ سالگی شایع تر
 است و از شایع ترین بیماریهای سرطانی است و ۲ تا ۴ ٪ بیماریهای بدخیم
سرطان را شامل می شودو در قسمت اورولوژی یکی از ۳ بیماری مهم است.
مردان بیشتر از زنان (۶۰٪) به آن مبتلا می شوند....
...
نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماسک هایی مفید برای سلامت پوست

ماسک هایی مفید برای سلامت پوست

برای جلوگیری از پوسته شدن پوست و کلا اجزای بدن باید بیشتر استحمام کرد....


 مهم ترین علت پوسته پوسته شدن پوست کمبود ویتامین Aو D می باشد بهتر است از میوه ها و ماسک هایی استفاده کنید که سرشار از ویتامین A و D می باشد.

یکی از گیاهانی که سرشار از ویتامین D می باشد شنبلیله است. استفاده از ماسک این گیاه ، علاوه بر درمان پوسته پوسته شدن های پوست ، باعث درمان سختی پوست و رفع سبزی آن و جوش های پوست و روشن شدن رخساره نیز می گردد، این ماسک یکی از بهترین ماسک های گیاهی و نافع برای پوست می باشد.

برای تهیه این ماسک ، بدین ترتیب عمل نمایید:

شنبلیله را له کرده و آب آن را کاملا از تفاله اش جدا نموده، چون دارای بوی بدن می باشد کمی اسانس نعناع به آن اضافه نموده و بعد از آن برای محلی که می خواهید استفاده می نمایید.

اگر این مایع را با آب ترب مخلوط کنید و به صورت بمالید اثر آن چند برابر می شود چرا که ترب نیز سرشار از ویتامین C بوده و برای پوسته پوسته شدن پوست، بسیار مفید می باشد.

تذکر: آب شنبلیله علاوه بر موارد یاد شده برای ترک های پوستی و بهبود آن ها نیز بسیار مفید می باشد و باید هر روز، روزی ۳ بار بر روی ترک ها مالیده شود تا هر چه زودتر ترک ها درمان شوند.

 

استفاده از اسانس اسطوخودوس، در درمان پوسته شدن پوست (به خصوص در اثر آفتاب) بسیار موثر می باشد. آرد عدس و گل سرخ را کوبیده و با آب خمیر کرده و سپس به پوست بمالید و یا آرد جو با آب جوشانده زوفا خمیر کرده و بر پوست بمالید. روغن گردو درمان کننده خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می باشد. روغن گل سرخ نیز در درمان پوسته پوسته شدن پوست موثر است.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بافت شناسی گیاهی

بافتهای مریستمی

بافت مریستمی متشکل از سلولهای نابالغ و تمایز نیافته‌اند که دارای توان تقسیم مکررند. مریستمهای حقیقی دارای اختصاصات زیر می‌باشند. 
  1. سلولهای ایزودیامتریک هستند. (اندازه وجوه برابر دارند.)

  2. مدور و چند وجهی بوده و به شکل فشرده قرار گرفته‌اند و فضای بین سلولی در آنها دیده نمی‌شود.

  3. دیواره نازک پکتوسلولزی دارند و هرگز دیواره ثانویه ندارند.

  4. سیتوپلاسم متراکم با هسته درشت داشته و واکوئل مشخص و مواد ارگاستیک (مواد غیرزنده) ندارند.

انواع بافت مریستمی

مریستم انتهایی

در انتهای همه ریشه‌ها و ساقه‌ها یافت میشوند. از مریستم انتهایی ساقه ، برگها ، ساقه‌ها ، گلها تمایز می‌یابند. در بعضی از گیاهان آوندی پست مریستم انتهایی فقط از یک سلول انتهایی تشکیل شده که در عده‌ای دیگر از گیاهان پست و همه گیاهان آوندی عالی از تعدادی سلول بنیادی تشکیل شده است. 

مریستم جانبی

این مریستمها به موازات محور طولی اندام یعنی در پیرامون اندام واقع شده‌اند. این مریستمها مسئول افزایش ضخامت اندامها هستند. این مریستمها درون بافتهای اولیه بوجود می‌آیند. ولی بافت ثانویه تولید می‌کنند که مریستمهای ثانویه شامل کامبیوم آوندی و کامبیوم چوب پنبه است. 

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آلزایمر چیست؟

می توانید تصور کنید که انسانهایی هستند که بطور ناگهانی، قادر به

گرم کردن ویا درست کردن قهوه خود نیستند. اختلال در حافظه، داشتن

 توهم و ناآرامی از خصوصیات آنها می باشد که روزبروز بطور شدیدی دچار

 نوسان می شود. اغلب بیماران با تمام قوا با از دست دادن هویت خود مقابله

می کنند و خودشان را محکم به خاطرات باقی مانده، متصل نگه می دارند.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیا پیاده روی ران ها را بزرگ می کند ؟

برخی افراد مخصوصا خانمهایی كه زیاد پیاده روی می‌كنند در مورد بزرگ شدن عضلات پا و ران‌ها نگران هستند. اما بیشتر احتمال دارد كه عضلات ران در اثر پیاده روی لاغر، كشیده و سفت شوند تا اینكه حجم آنها زیاد شود. این احتمال هست كه اگر از نظر ژنتیكی مستعد باشید، در اثر پیاده روی زیاد افزایش بسیار خفیفی در حجم عضلات ایجاد شود اما بدنسازان حرفه‌ای برای افزایش حجم عضلات ران از پیاده روی استفاده نمی‌كنند!

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تلاش فیس‌بوک برای تبدیل شدن به یک بازیگر مهم رسانه‌ای

زوکربرگ در نشستی توضیح داد که چگونه فیس بوک می خواهد به یک بازیگر مهم رسانه‌ای تبدیل شود.

به گزارش جام نیوز به نقل از بی‌بی‌سی نوشت: شبکه اجتماعی "فیس بوک" دوباره به تغییراتی دست زده تا از رقبایش عقب نماند. موسس فیس بوک رسما از این تغییرات پرده برداری کرد.

"مارک زوکربرگ" در "سان فرانسیسکو" با افتخار تاکید کرد در یک شبانه روز از هفته گذشته وب سایت فیس بوک، نیم میلیارد کاربر داشته است.

"زوکربرگ" از کاربران وب سایتش خواست:

از آشپزی گرفته تا جاهایی که به سیر و سیاحت رفته اید؛ همه زندگی‌تان را روی فیس بوک قراردهید.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

5 حقه سرگرم‌کننده در جستجوگر گوگل!!!
عادت کرده‌اید که همیشه کلیدواژه‌ها را وارد سرویس جستجوی گوگل کنید، روی نتایج کلیک کنید و پی کارتان بروید!؟ تصور می‌کنید که نمی‌شود در همین سرویس جستجوی گوگل، چیزهای سرگرم‌کننده‌ای پیدا کرد!؟

نه! در این پست ۵ حقه کوچک را با هم مرور می‌کنیم که بی‌شک دقایقی سرگرمتان خواهد کرد....!

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیا میدانید!!!
1- عمومی ترین نام در جهان محمد است.
2- اسم تمام قاره ها با همان حرفی که آغاز شده است پایان می یابد.
3- مقاوم ترین ماهیچه در بدن ، زبان است....


                             برای خواندن بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید...


نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماه تولد شما+ماه تولد معشوقه تان=سرنوشت رابطه

اگر سرنوشت خود و معشوقه تان برای شما مهم است و می خواهید از سرنوشت خود باخبر شوید به ادامه مطلب بروید...

 

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نوت بوک جدید فوجیتسو چند بار تا می شود!!!

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید...

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تست بسیار جالب : این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود!!!
هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی که تقلب نکنید!فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر اینصورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ایکاش تقلب نمی کردید!این بازی نتیجهای شاید خنده دار و در عین حال…

شگفت انگیزی خواهد داشت!

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هنرمندی که هنرش شما را مات و مبهوت می‌کند.

رون موئک (Ron Mueck) استرالیایی تبار، خالق پیکره های رئالیستی، درحال حاضر ساکن لندن است. وی پیش از روی آوردن به خلق این پیکره ها به حرفه ساخت عروسک برای شوهای تلویزیونی و سریالهای کودکان مشغول بود...

 

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این عکس را ببینید بعد توضیحش را بخوانید.

برای خواندن توضیح عکس به ادامه مطلب بروید...

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چند تا والپیپر و عکس به مناسبت کریسمس 2012 (Happy New Year)
Happy New Year
2012

تصاویر به مناسبت کریسمس 2012 بدون تگ تبلیغاتی

برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب بروید...

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تلاش فیس‌بوک برای تبدیل شدن به یک بازیگر مهم رسانه‌ای

زوکربرگ در نشستی توضیح داد که چگونه فیس بوک می خواهد به یک بازیگر مهم رسانه‌ای تبدیل شود.

به گزارش جام نیوز به نقل از بی‌بی‌سی نوشت: شبکه اجتماعی "فیس بوک" دوباره به تغییراتی دست زده تا از رقبایش عقب نماند. موسس فیس بوک رسما از این تغییرات پرده برداری کرد.

"مارک زوکربرگ" در "سان فرانسیسکو" با افتخار تاکید کرد در یک شبانه روز از هفته گذشته وب سایت فیس بوک، نیم میلیارد کاربر داشته است.

"زوکربرگ" از کاربران وب سایتش خواست:

از آشپزی گرفته تا جاهایی که به سیر و سیاحت رفته اید؛ همه زندگی‌تان را روی فیس بوک قراردهید.

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

5 حقه سرگرم‌کننده در جستجوگر گوگل!!!
عادت کرده‌اید که همیشه کلیدواژه‌ها را وارد سرویس جستجوی گوگل کنید، روی نتایج کلیک کنید و پی کارتان بروید!؟ تصور می‌کنید که نمی‌شود در همین سرویس جستجوی گوگل، چیزهای سرگرم‌کننده‌ای پیدا کرد!؟

نه! در این پست ۵ حقه کوچک را با هم مرور می‌کنیم که بی‌شک دقایقی سرگرمتان خواهد کرد....!

نویسنده: mohamad-reza-deltang ׀ تاریخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , new20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM